ROFMA va invita sa traiti o experienta în premiera pentru facility managementul romanesc


In perioada 9-11 noiembrie 2017 va avea loc la Centrul Expozitional ROMEXPO, in organizarea ROFMA (Asociatia Romana de Facility Management), ROFMEX – Romanian Facility Management ExperienceDays – Expozitie de echipamente, produse, tehnologii si solutii pentru facility management si servicii suport. Conferinta internationala, cursuri si Experience Area.

ROFMEX 2017 este primul eveniment de promovare, educatie si know-how dedicat industriei de management al facilitatilor (Facility management – FM) la nivel
national. Vorbim de o industrie ce incorporeaza peste 6.500 firme active, cu aproape 130.000 angajati, ce realizeaza o cifra de afaceri de 1,4 miliarde euro. O noutate absoluta in peisajul manifestarilor din sfera serviciilor profesionale din Romania prin conceptul si organizarea sa originale, ROFMEX este singurul eveniment din tara care ofera o perspectiva de ansamblu asupra unei largi game de produse si servicii de ultima ora oferite sectorului de facility management pe piata.

De la climatizare, instalatii sanitare, securitate la incendii, IT, reciclare, tehnologii de securitate, sisteme de arhivare, gestiunea documentelor si servicii de constructie, curatenie si amenajare peisagera pana la oportunitati de a converti imobilele existente (sedii industriale sau de business) in cladiri ce respecta protectia mediului si securitatea angajatilor si a populatiei, integrand astfel in urbanism conceptul de dezvoltare durabila, toata gama de servicii necesare unui business se regaseste la ROFMEX. Profesionistii vor demonstra aici ca facility managementul reprezinta gestiunea eficienta ce dirijeaza afacerile spre un viitor sigur si prosper, integrand intr-o maniera optima oamenii, cladirile, mediul inconjurator, procesele si tehnologiile.

La ROFMEX 2017, timp de trei zile, reprezentantii industriei FM si servicii suport – companii, specialisti si autoritati – vor fi impreuna in evenimentul ce integreaza o expozitie specializata, o conferinta internationala, cursuri certificate ROFMA, precum si intruniri, aplicatii practice si vizite grupate in Experience Area.

Expozitia, prima dintre cei patru „piloni” ai ROFMEX 2017, este cel mai complex si eficient instrument de marketing oferit producatorilor, importatorilor si distribuitorilor de echipamente, produse, tehnologii si solutii FM si servicii suport, directionat spre o audienta formata din specialisti, corporate facility manageri si alti decidenti ce gestioneaza bugete de milioane de euro anual.

Conferinta internationala reprezinta platforma optima pentru schimb de experienta, dezbatere specializatain domeniile FM si servicii suport, de diseminare a cunostintelor, evolutiilor si tendintelor, a rezultatelor consultantei si cercetarii specializate. Lectori romani si internationali, cu reputatie in elita profesionistilor din sfera FM si a serviciilor suport, vor impartasi experienta lor prin expuneri interactive pe subiectele „fierbinti”, de interes major.

Cursurile certificate ROFMA concretizeaza dimensiunea educationala a ROFMEX 2017, vizand dezvoltarea competentelor profesionale specifice si valorificarea
oportunitatilor de cariera. Prin intermediul lor, participantii intra in contact direct, in cadrul expozitiei, cu echipamentele si solutiile mentionate in cursuri si participa efectiv la diferite demonstratii in cadrul Experience Area.

Experience Area este, in acelasi timp, showroom si program de demonstratii si de vizite de documentare la cladiri reprezentative din Bucuresti. Participantii la demonstratiile din Experience Area vad, ating si examineaza direct, in cadrul expozitiei, cele mai moderne echipamente, produse si solutii utilizate pe plan mondial in activitatile de managementul facilitatilor, urmand sa participe la vizite de documentare la cladiri reprezentative din Bucuresti.

"Asemenea caracterului holistic al facility managementului, prin conceptul integrator al ROFMEX, asociatia noastra isi propune ca obiectivele privind promovarea tendintelor si tehnologiilor specifice de facility management, realizarea unui sistem de contacte intre toti jucatorii de pe aceasta piata si promovarea conceptelor de dezvoltare durabila si a educatiei in domeniu sa fie atinse. Vom facilita, prin acest eveniment unic, accesul la informatii specifice, la conferinte si traininguri realizate cu experti nationali si internationali, precum si dezvoltarea de relatii cu profesionistii internationali reputati”, declara Cristian Vasiliu, director general ROFMA.

Despre ROFMA:
Infiintata in anul 2009, ROFMA  – Asociatia Romana de Facility Management – este o organizatie profesionala non-profit, avand ca scop reunirea tuturor
specialistilor din Romania in domeniile property si facility management pentru a dezvolta o viziune unitara, atat teoretica, cat si pragmatica, la inalt nivel european, si de a oferi suport educational, informational si legislativ membrilor sai. www.rofma.ro

Mai multe informatii pe www.rofmex.ro
Contact presa
Valeriu Petrescu, director de comunicare ROFMA

Organizator

logo rofma


ROFMA – Asociatia Romana de Workplace si Facility Management
este o entitate non-profit infiintata in anul 2009. Constituita ca unic reprezentant al comunitatii specialistilor ce isi desfasoara activitatea in domeniile facility management, workplace management și property management in Romania, ROFMA are ca scop reprezentarea, sustinerea si promovarea acestor domenii prin dezvoltarea cadrului educational, dar si informational si legislativ.

Contact